طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا| امروز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹+ جدول-راهبرد معاصر

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا| امروز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹+ جدول

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 19
کد خبر: ۴۶۶۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروزجمعه ۳۰ خرداد ۹۹ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد. روز گذشته  قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۲۸ دلار رسیدو هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۷۵۵هزار و ۳۴۱ تومان معامله می‌شود.

 

 هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با قیمت ۷ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۸۲۰هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۷۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۷۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۲۹ دلار معامله می‌شود.

 

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ قیمت‌های خرید و فروش ارز طی روز گذشته نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۸ هزار و ۷۴۰ تومان و یورو ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۲۳۰ تومان اعلام شده است.

 

 قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۵۰ تومان افزایش  ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری کردند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ۱۵۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده بود؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۰ هزار و ۲۵۰ تومان شد.

 

 جمعه ۳۰ خرداد 
تغییر قیمت لحظه نوع
(-۰.۰۱%) -۲۰ ۱۸۳,۵۰۰ دلار
(-۰.۰۴%) -۹۰ ۲۰۳,۴۳۰ یورو
(-۰.۰۶%) -۱۴۰ ۲۳۵,۸۲۰ پوند
(۰.۰۲%) ۱۰ ۵۱,۶۲۰ درهم امارات
(۰.۶۶%) ۵۰۰,۰۰۰ ۷۵,۵۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(۰.۰۳%) ۲۰,۰۰۰ ۷۷,۸۰۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۲۶%) ۱۰۰,۰۰۰ ۳۸,۶۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(۱.۴۲%) ۳۰۰,۰۰۰ ۲۱,۲۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(۱.۷۹%) ۲۰۰,۰۰۰ ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(۰.۰۷%) ۵,۰۰۰ ۷,۶۵۸,۰۰۰ گرم طلای 18
(۰.۰۶%) ۶,۰۰۰ ۱۰,۲۱۰,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۰۶%) ۲۰,۰۰۰ ۳۳,۱۷۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۳%) -۵۶ ۱,۷۲۵.۹۹ انس طلادلار
(-۰.۱۷%) -۱۳۵ ۸۱۲.۶۵ پلاتیندلار
-- ۱۷.۳۸ انس نقرهدلار
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار